sobota, 9 sierpnia 2014

Co w bazgrołach piszczy.

Ahoj! 

Wybaczcie to okropne blogowe zaniedbanie ale wiele działo się u mnie ostatnio - sesja/obóz/skręcone kolano/reanimacja laptopa... ciąg paskudnych zdarzeń, które odciągały mnie od blogowania. Niestety mój laptop nadal nie jest chętny do współpracy więc dzisiaj podzielę się z Wami grafikami, które jakiś czas temu przygotowałam.

Pierwszą pracę można było już zobaczyć na facebooku zarówno na stronie jak i na mojej prywatnej tablicy. Szkic powstał już w zeszłym roku ale jakoś nie potrafiłam go skończyć... ale po pół roku odpoczynku z nową energią wzięłam się za szkic trochę go przerabiając na bardziej dynamiczny. (pierwotna wersja)
Ołówek + rapidografy + Photoshop Elements 5.0

Poniższy rysunek znajdował się w moim szkicowniku z pokolorowanymi jedynie włosami i twarzą. Postanowiłam nie kończyć go tradycyjnymi mediami ale dokolorować w SAIu. Tło znowu puszczone tak biednie :v muszę się porządnie wziąć za swoje tła w rysunkach
Ołówek + cienkopis + Promarkery + Photoshop Elements 5.0 + Paint Tool SAI

Poniżej można zaobserwować zabawę opartą tylko na szkicu. Anatomia krzyczy o pomstę do nieba ...

Ołówek + Paint Tool SAI

I ostatnia praca czyli zabawa wektorami i teksturami. Tą pracę dokończyłam najszybciej bo zaledwie w kilka dni!

Ołówek + Inkscape + Photoshop Elements 5.0

Na razie tyle, bo do jednego małego netbooka pchają się trzy blogerki (siostra też coś zaczęła próbować).




Łapie piosenkę i trzymajcie się! (;

1 komentarz:

  1. S-K-R-Ę-C-O-N-E K-O-L-A-N-O... Skręcone kolano!? Boże, jak ja się z Tobą w bólu łączę i współczuję :*

    OdpowiedzUsuń