wtorek, 7 lutego 2017

Album pełen miłości czyli prezent walentynkowy!


Ahoj! Ledwo był Nowy Rok a tu Walentynki zbliżają się nieubłaganie. Z tej okazji przychodzę do was z pomysłem na trochę ambitniejszy prezent ale za to pełen miłości! Album, bo o nim będzie mowa, przygotowałam dla ukochanego z okazji tego, że jesteśmy już razem ponad 2 lata.





MATERIAŁY

- Zdęcia
- Kolorowe papiery
- kalka techniczna
- Nożyk, linijka, nożyczki
- ołówek, czarny cienkopis, biały mazak do płyt
- sznurek lub mulina
- igła do muliny
- naklejki
- alfabety
- dodatki papierowe
- bindownica (opcjonalnie)

Większość materiałów zakupiłam w Katowickim PaperConcept oraz na stronie Family Portraits i Scrapki.


PRZYGOTOWANIE BAZY

Ponad rok temu pokazywałam jak przygotować album z wakacji. Znajduje się tam instrukcja jak szyć strony. Tym razem trafiłam na ciekawy tutorial, z którego skorzystałam tworząc swój prezent. Zachęcam do obejrzenia :)


Okładkę przygotowałam z opakowania po ryżu. Wymiary większości stron mojego albumu to 15 x 10 cm czyli format standardowego zdjęcia.

WNĘTRZE 

Niektóre strony poprzeplatałam z kalką techniczną, dzięki czemu mogłam na niej umieścić dopiski do zdjęć, dorysować coś lub nakleić dodatki.

Zapraszam do obejrzenia środka albumu i przyjrzeniu się detalom. :)



















Jak się podobało? Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam. Mój luby powiedział, że takie albumy są najsłodszymi prezentami jakie dostaje - czyli sukces!

Pozostawiam was z Organizmami Pięknymi i ściskam mocno!

2 komentarze:

  1. ale cudo!! Uwielbiam takie grrubasy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już też powoli zaczęłam się zastanawiać nad prezentem walentynkowym!Ten album jest przepiękny i to zdecydowanie rewelacyjny pomysł! Ale ja jeszcze zastanawiam się nad takim dużym czarno- białym zdjęciem, które mogę wydrukować tutaj http://www.reprotechnika.pl/ i włożeniu go w drewnianą ramę!

    OdpowiedzUsuń