czwartek, 20 lutego 2014

Kot z Cheshire i głodny niedźwiedź


Witajcie! Ten post będzie jednym z tych króciutkich. Pracuję aktualnie nad ogarnianiem bloga... jak już zauważyliście (albo nie :p ) od jakiegoś czasu nad postami widnieją 3 odnośniki. "Strona główna" "szkice" i "Koszulki". W tym ostatnim planuję zamieścić trójkątne linki ze wszystkimi (albo chociaż większością) koszulek, które kiedykolwiek zrobiłam. Prezentowane w tym poście są z 2011 roku i niestety poza tymi dwoma zdjęciami nie mam innych :( 

Zdjęcie powyżej prezentuje koszulkę wykonaną na zamówienie jako prezent na mikołajki klasowe. Jest to oczywiście Kot z Cheshire ;) Niektórzy mogą kojarzyć ten motyw z bloga mojej mamy jednak nie dajcie się zwieść! Ja pierwsza użyłam tego wzoru w naszym domu (przy pomocy kalki, którą to później mama wielokrotnie powtarzała :p )

Zdjęcie poniżej przedstawia natomiast mój autorski wzór głodnego niedźwiadka - moje ulubione zwierzę, w które czasami się przemieniam ;) Był to prezent na urodziny. W teczce ze wzorami powinnam go jeszcze mieć więc może umieszczę go w najbliższym czasie na blogu dla chętnych odrysowania go sobie na koszulce. Jest całkiem prosty a zarazem efektowny, czyż nie? :)


Pozostawiam Was z Olly Murs'em tym razem. Muszę chyba spisać sobie jakie piosenki wrzuciłam już na bloga, żeby nie doprowadzić do powtórzeń.

4 komentarze:

  1. O przepraszam, ale kalka została użyta tylko raz, a potem zrobiłam nową, bo pierwsza się zniszczyła !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu rysowania.. śliczny kotek :33 Szkoda, że nie ma tej koszulki w żadnym sklepie ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę talentu rysowania.. śliczny kotek :33 Szkoda, że nie ma tej koszulki w żadnym sklepie ;c

    OdpowiedzUsuń