środa, 5 lutego 2014

Kosmiczny prezent

Sesja dla mnie dobiega końca więc mogę spokojnie usiąść do blogowania i uzupełnić braki C:

W ramach dawania sobie prezentów stanęło przede mną nie lada wyzwanie. Co dać osobie, która lubi mieć wszystko pod kontrolą oraz uwielbia gwiazdki w każdej formie? Koszulka z gwiazdkami? Zbyt oczywiste! Najlepiej połączyć to ze sobą te dwie cechy... tylko jak?

Jestem wielką fanką tablic korkowych, moją ukochaną tablicę można zobaczyć poniżej.


Zainspirowana malowanymi tablicami (przykład 1), (przykład 2) postanowiłam połączyć motyw gwiazdek z użyteczną formą tablicy jako miejscem do przyczepiania ważnych notatek. Tak oto powstała kosmiczna tablica korkowa.


A poniżej jeszcze detal:


Tak bardzo jestem zadowolona ze swojego dzieła, że aż mnie korci, żeby swoją tablicę przerobić. Nie mam tylko pomysłu jak to zrobić, żeby pasowała do biało fioletowego wnętrza. Może macie jakieś propozycje? (;

Tymczasem pozostawiam Was z "kościółkami" (jak to mawia moja przyjaciółka) i do zobaczenia (albo przeczytania?)!


PS. Wybór prezentu był zaskoczeniem i oczywiście się podobał czyli odniosłam sukces!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz